Εκδόσεις

Who's Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 172 επισκέπτες και κανένα μέλος

Εγγραφή Newsletter

captcha 

Αθήνα, 29-10-2018

anakoinosi«Ο νέος ακαδημαϊκός χάρτης που διαμορφώνεται από τις συγχωνεύσεις των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και η τροποποιημένη κοινοτική οδηγία για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων, είναι οι παράγοντες που αναμένεται να επηρεάσουν άμεσα και έμμεσα το χρόνο προώθησης στο Συμβούλιο της Επικρατείας τα Προεδρικά Διατάγματα για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους πτυχιούχους 200 περίπου τμημάτων των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ.»

Αυτά διαρρέουν (21-10-18) από το Υπουργείο Παιδείας του κ. Γαβρόγλου, προφανώς σε αντιστάθμισμα της Πρότασης Νόμου που κατέθεσαν έξι (6) Βουλευτές στη Βουλή των Ελλήνων στις 17-10-18!

Τα «αισιόδοξα» μηνύματα που στέλνει ο Υπουργός Παιδείας, για την 35χρονη ταλαιπωρία χιλιάδων Πτυχιούχων Μηχανικών των Τ.Ε.Ι, και όχι μόνο, ότι τα εκκρεμή περιγράμματα των επαγγελματικών προσόντων (και όχι δικαιωμάτων!), θα είναι έτοιμα περίπου τον Οκτώβριο του 2019 (!) είναι αποτέλεσμα της διαδικασίας που ο ίδιος επέλεξε σε συνεργασία με την γνωστή σε όλους “Συντεχνία”.

Δηλαδή, της διαδικασίας έκδοσης Προεδρικών Διαταγμάτων αντί της ψήφισης νόμου, η οποία είναι συντομότερη, αποτελεσματικότερη και δεσμεύει οριστικά ενδιαφερόμενους, ανταγωνιστές, και το πολιτικό - κομματικό σύστημα που έχει και αυτό τις δικές του διαχρονικές ευθύνες για τις σοβαρές αυτές εκκρεμότητες!

Με άλλα λόγια, ούτε λίγο ούτε πολύ, στο βαθμό που το εν λόγω δημοσίευμα αληθεύει, το Υπουργείο Παιδείας εμπαίζει χιλιάδες επαγγελματίες επιστήμονες 4ετους φοίτησης στον Τεχνολογικό Τομέα των Α.Ε.Ι, και ισοτίμων σχολών, οι οποίοι στραγγαλίζονται επαγγελματικά καθημερινά.

Επειδή γνωρίζουμε ότι οι διαδικασίες στο Σ.τ.Ε είναι χρονοβόρες, πολύ φοβόμαστε ότι όταν, και αν, έρθει η ώρα να εκδοθούν τα Π.Δ, ο κ. Γαβρόγλου δεν θα είναι Υπουργός Παιδείας, με αποτέλεσμα το Σ.τ.Ε να τα αναπέμψει τότε στον νέο Υπουργό (δηλαδή ότι ακριβώς έγινε το 2003 με τα υπογεγραμμένα από όλους τους συναρμόδιους Υπουργούς Π.Δ). Οι δε επόμενοι κυβερνώντες θα χρειαστούν άλλο ένα χρόνο για να «επανεξετάσουν» τις επιλογές του και τα πορίσματα της Κεντρικής Επιτροπής και ορισμένων υποεπιτροπών που έχει συγκροτήσει εδώ και ένα χρόνο!

Για αυτό και επιμένουμε στη λύση με νόμο.

Με ενδιαφέρον αναμένουμε τις απαντήσεις που θα δώσει ο Υπουργός, αν τελικά επιλέξει να απαντήσει, στους Βουλευτές που το τελευταίο τρίμηνο έχουν καταθέσει ερωτήσεις για τα εκκρεμή επαγγελματικά δικαιώματα των Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι και ειδικότερα των Μηχανικών.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Ε.Ε.Τ.Ε.Μ.

Επίκαιρα

  • Η κοροϊδία της Κυβέρνησης για τα επαγγελματικά δικαιώματα συνεχίζεται  

    Αθήνα 9-11-2018

    Δημοσιεύτηκε το Π.Δ.99/2018 (ΦΕΚ 187Α/ 05-11-2018) για τον καθορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων των «αναξιοπαθούντων» Διπλωματούχων Μηχανικών.

    Αν κάποιοι στην Κυβέρνηση έχουν την εντύπωση ότι είναι προσωπική τους υπόθεση το ζήτημα της Εκπαίδευσης και τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων της, είναι τελείως γελασμένοι.

    Είναι πολύ λίγοι και είναι πολύ αργά γι αυτούς ….

    Μέχρι και οι «εκλεκτοί τους» οι «δικοί τους άνθρωποι», που διόρισαν ως μέλη, παρακάμπτοντας τον οικείο φορέα (Ε.Ε.Τ.Ε.Μ), για να στολίσουν τις Επιτροπές τους και με πτυχιούχους μηχανικούς, ως θλιβερή μειοψηφία, επιτέλους κατάλαβαν τα παιχνίδια και την κοροϊδία της κυβέρνησης, του Υπουργού και του ευκαιριακού τους συμμάχου (Τ.Ε.Ε) και τους …. εγκατέλειψαν.!!

    Περισσότερα...  
  • Ο εμπαιγμός του Υπουργείου Παιδείας για τα εκκρεμή Επαγγελματικά Δικαιώματα των Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι και Πανεπιστημίων

    Αθήνα, 29-10-2018

    «Ο νέος ακαδημαϊκός χάρτης που διαμορφώνεται από τις συγχωνεύσεις των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και η τροποποιημένη κοινοτική οδηγία για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων, είναι οι παράγοντες που αναμένεται να επηρεάσουν άμεσα και έμμεσα το χρόνο προώθησης στο Συμβούλιο της Επικρατείας τα Προεδρικά Διατάγματα για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους πτυχιούχους 200 περίπου τμημάτων των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ.»

    Αυτά διαρρέουν (21-10-18) από το Υπουργείο Παιδείας του κ. Γαβρόγλου, προφανώς σε αντιστάθμισμα της Πρότασης Νόμου που κατέθεσαν έξι (6) Βουλευτές στη Βουλή των Ελλήνων στις 17-10-18!

    Περισσότερα...