Εκδόσεις

Who's Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 168 επισκέπτες και κανένα μέλος

Εγγραφή Newsletter

captcha 

Νέα

Έντυπα ΥΔΕ

Περισσότερα
image1

Άνοιγμα

ειδικού τραπεζικού λογαριασμού για τις νομικές ενέργειες της ΕΕΤΕΜ

Περισσότερα
image2

Αθήνα, 25-07-2017

Οι τοποθετήσεις των Εισηγητών και των Ειδικών Αγορητών για το άρθρο 46

κατά την 1η Συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων

vouliΗ Εισηγήτρια της Κυβέρνησης κα Μ. Τζούφη για το άρθρο 46 τόνισε:

«Ακόμη, προβλέπεται η θεσμοθέτηση των ενιαίων και αδιάσπαστων τίτλων σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου που παρέχονται από τα πενταετή προγράμματα σπουδών, αποτελώντας αναγνώριση επιπλέον ακαδημαϊκών προσόντων στους αποφοίτους των εν λόγω σχολών ή τμημάτων, ενώ δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για τη ρύθμιση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων των Τ.Ε.Ι., δίνοντας επιτέλους λύση σε ένα μακροχρόνιο πρόβλημα.»

Εισηγήτρια της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης (Ν.Δ) κα Ν. Κεραμέως

Καμία αναφορά για το άρθρο 46

Ο Ειδικός Αγορητής της ΔΗ.ΣΥΜ κ Δ. Κωνσταντόπουλος για το άρθρο 46 τόνισε:

«Η κυβέρνηση στο παρόν σχέδιο νόμου δεν επιλύει το χρόνιο ζήτημα των εκκρεμών και επικαλυπτόμενων επαγγελματικών δικαιωμάτων που αφορά Σχολές των ΤΕΙ καθώς και Πανεπιστημιακές σχολές.

Παρόλο που μοίρασε και για αυτό το θέμα ανέξοδες υποσχέσεις παραγνωρίζοντας τη σοβαρότητα και πολυπλοκότητα του προβλήματος.

Για εμάς τα Επαγγελματικά δικαιώματα πρέπει να συνδεθούν με το Εθνικό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων στο οποίο αντιστοιχεί κάθε πτυχίο.

Στο πλαίσιο αυτό είναι σαφές πως όλα τα βασικά πτυχία ΑΕΙ κατατάσσονται στη βαθμίδα 6.

Κάθε σχολή απονέμει τίτλο σπουδών ο οποίος αντιστοιχεί σε συγκεκριμένα επαγγελματικά προσόντα.

Σύμφωνα με αυτά, οι απόφοιτοι καθεμιάς από τις Σχολές αυτές αξιολογούνται για την άσκηση επαγγελματικών δικαιωμάτων από τον οικείο επαγγελματικό φορέα.

Σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, θα περιμέναμε το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει να εξυπηρετεί παραδοσιακές συντεχνίες.

Κρατάει στο περιθώριο ένα τεράστιο κομμάτι αποφοίτων των Δημόσιων ΑΕΙ.

Επιβάλλεται άμεσα να δοθεί λύση στο ζήτημα των εκκρεμών επαγγελματικών δικαιωμάτων με νομοθετική ρύθμιση και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.»

Ειδικός Αγορητής του ΚΚΕ κ Γ. Δελής

Καμία αναφορά για το άρθρο 46

Ειδικός Αγορητής του ΠΟΤΑΜΙΟΥ κ Γ. Μαυρωτάς

Καμία αναφορά για το άρθρο 46

Ειδικός Αγορητής των ΑΝ.ΕΛ κ Κ. Κατσίκης

Καμία αναφορά για το άρθρο 46

Ειδικός Αγορητής της Ένωσης Κεντρώων κ Αν. Μεγαλομύστακας

Καμία αναφορά για το άρθρο 46

Δείτε εδώ τους φορείς που κλήθηκαν να διατυπώσουν τις θέσεις τους επί του νομοσχεδίου στη σημερινή Συνεδρίαση της Επιτροπής.

Επίκαιρα

  • Παρέμβαση Βουλευτών για τα εκκρεμή Επαγγελματικά Δικαιώματα Μηχανικών του Τεχνολογικού τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης

    Ερώτηση για  τους Υπουργούς Παιδείας και ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Νίκη  Κεραμέως και  Κ. Καραμανλή,   για τα Επαγγελματικά Δικαιώματα των Πτυχιούχων Μηχανικών Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης  κατέθεσαν Επτά (7) Βουλευτές του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ. 

    Την Ερώτηση κατέθεσαν: ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής  Ομάδος του Κινήματος Αλλαγής , Β. Κεγκέρογλου (Ηρακλείου), η Υπεύθυνη του Κ.Τ.Ε Παιδείας Χαρά Κεφαλίδου (Δράμα), οι δυο Κοινοβουλευτικοί   Εκπρόσωποι:   Μιχ. Κατρίνης (Ηλείας) και Κ. Σκανδαλίδης (Α’ Αθήνας),   και οι  Βουλευτές Δ. Κωνσταντόπουλος  (Αιτωλ/νιας) και Δ. Μπιάγκης (Κέρκυρας) οι οποίοι μετέχουν στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ο πρώην  Πρωθυπουργός  και βουλευτής Αχαΐας  Γ. Α. Παπανδρέου.

    Περισσότερα...  
  • Φτάνει πια με τους πειραματισμούς του Υπουργείου Παιδείας και την κοροϊδία των νέων ανθρώπων

    Αθήνα, 12-02-2021

    Με αφορμή τα δημοσιεύματα σχετικά με τις εξαγγελίες της Υπουργού Παιδείας, κας N. Κεραμέως, για την ίδρυση σχολών τριετούς φοίτησης εντός των Πανεπιστημίων, με ασαφές πλαίσιο και προοπτικές, επισημαίνουμε τα εξής:

    Η προηγούμενη Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προχώρησε στην αδικαιολόγητη, χωρίς μελέτες και τεκμηρίωση - σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες της ελληνικής οικονομίας - κατάργηση συνολικά του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

    Η κατάργηση αυτή επέφερε ένα σημαντικό πλήγμα συνολικά στην τεχνολογική εκπαίδευση της χώρας.

    Περισσότερα...