Εκδόσεις

Who's Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 152 επισκέπτες και κανένα μέλος

Εγγραφή Newsletter

captcha 

Υπεύθυνη Δήλωση Καλής Εκτέλεσης Εργασιών

kalodiaΕνημέρωση για την Υπεύθυνη Δήλωση Καλής Εκτέλεσης Εργασιών στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις

 

Η Ε.Ε.Τ.Ε.Μ σε συνεργασία με τον συνάδελφο Σαλευρή Αντώνιο και αφού έλαβε υπόψη:

  • τις προβλέψεις του Άρθρου 12 και το Παράρτημα Γ του Π.Δ.108/2013
  • τις προβλέψεις του Άρθρου 11 §2 του Ν.3982/2011
  • το Άρθρο 2 του Ν.4483/1965, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
  • τις προβλέψεις των Άρθρων 23 και 24 του Ν.3844/2010

προχώρησε στην εκπόνηση υποδειγμάτων «Υπεύθυνης Δήλωσης Καλής Εκτέλεσης» και «Ειδικού Εντύπου Πληροφοριών» και τα παρέχει στην διάθεση των συναδέλφων.

Περισσότερα...

Επίκαιρα

  • Παρέμβαση Βουλευτών για τα εκκρεμή Επαγγελματικά Δικαιώματα Μηχανικών του Τεχνολογικού τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης

    Ερώτηση για  τους Υπουργούς Παιδείας και ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Νίκη  Κεραμέως και  Κ. Καραμανλή,   για τα Επαγγελματικά Δικαιώματα των Πτυχιούχων Μηχανικών Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης  κατέθεσαν Επτά (7) Βουλευτές του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ. 

    Την Ερώτηση κατέθεσαν: ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής  Ομάδος του Κινήματος Αλλαγής , Β. Κεγκέρογλου (Ηρακλείου), η Υπεύθυνη του Κ.Τ.Ε Παιδείας Χαρά Κεφαλίδου (Δράμα), οι δυο Κοινοβουλευτικοί   Εκπρόσωποι:   Μιχ. Κατρίνης (Ηλείας) και Κ. Σκανδαλίδης (Α’ Αθήνας),   και οι  Βουλευτές Δ. Κωνσταντόπουλος  (Αιτωλ/νιας) και Δ. Μπιάγκης (Κέρκυρας) οι οποίοι μετέχουν στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ο πρώην  Πρωθυπουργός  και βουλευτής Αχαΐας  Γ. Α. Παπανδρέου.

    Περισσότερα...  
  • Φτάνει πια με τους πειραματισμούς του Υπουργείου Παιδείας και την κοροϊδία των νέων ανθρώπων

    Αθήνα, 12-02-2021

    Με αφορμή τα δημοσιεύματα σχετικά με τις εξαγγελίες της Υπουργού Παιδείας, κας N. Κεραμέως, για την ίδρυση σχολών τριετούς φοίτησης εντός των Πανεπιστημίων, με ασαφές πλαίσιο και προοπτικές, επισημαίνουμε τα εξής:

    Η προηγούμενη Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προχώρησε στην αδικαιολόγητη, χωρίς μελέτες και τεκμηρίωση - σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες της ελληνικής οικονομίας - κατάργηση συνολικά του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

    Η κατάργηση αυτή επέφερε ένα σημαντικό πλήγμα συνολικά στην τεχνολογική εκπαίδευση της χώρας.

    Περισσότερα...